Respons:
Vår rimeligste avtale.
- Avtalt responstid ved feil.
- Ett vedlikeholds oppdrag pr. år.
Komplett:
- Avtalt prioritert responstid ved feil.
- Kostnadsfri feilretting inkludert deler/arbeid.
- Backup hos oss av programmering.
- Ett vedlikeholds oppdrag pr. år.
Driftsavtaler:
Intensjonen ved en god driftsavtale er å opprettholde driftssikkerhet og ivareta telefon og callsenter leveranser gjort av Nortelecom. Driftsavtaler blir tilpasset kundenes behov.
Inkludert er vanligvis:
Vedlikehold, aktivt vedlikehold overvåkning for å unngå drift stopp.
Fastlagte backup rutiner. Ta vare på programmering for rask gjenoppretting.
Opplæring/rådgiving. Med dagens avanserte løsninger og med mer hyppig utskifting av ansatte er dette blitt mer og mer viktig.
Forhånds betalte timer: Spesial tilpasses hver kunde.
Passer større organisasjoner eller kunder med store behov for teknisk support, rapport tilpassing/analyse.
Til en rabatert pris kan det kjøpes timer pr halvår.
Forenkler bestillings rutiner.
Gjennomgang hvert halvår.