Respons:

Vår rimeligste avtale.

  • Avtalt responstid ved feil.
  • Ett vedlikeholds oppdrag pr. år.

Komplett:

  • Avtalt prioritert responstid ved feil.
  • Kostnadsfri feilretting inkludert deler/arbeid.
  • Backup hos oss av programmering.
  • Ett vedlikeholds oppdrag pr. år.

Driftsavtaler:

Intensjonen ved en god driftsavtale er å opprettholde driftssikkerhet og ivareta telefon og callsenter leveranser gjort av Nortelecom. Driftsavtaler blir tilpasset kundenes behov.

Inkludert er vanligvis:

Vedlikehold, aktivt vedlikehold overvåkning for å unngå drift stopp.
Fastlagte backup rutiner. Ta vare på programmering for rask gjenoppretting.
Opplæring/rådgiving. Med dagens avanserte løsninger og med mer hyppig utskifting av ansatte er dette blitt mer og mer viktig.

Forhånds betalte timer: Spesial tilpasses hver kunde.

Passer større organisasjoner eller kunder med store behov for teknisk support, rapport tilpassing/analyse.

Til en rabatert pris kan det kjøpes timer pr halvår.
Forenkler bestillings rutiner.
Gjennomgang hvert halvår.